- S a v e . t h e . d a t e . -

 
Ä N T L I G E N    ÄR     DAGEN     HÄR !
 
Idag gick alla Save the date korten ut. Jag tror inte ni förstår hur galet det känns. Nu är det liksom påriktigt. Inte för att vi låtsades innan men innan idag känns det som vi mest planerat för vår egen del och först nu när alla gäster får sina kort blir planerna verkliga. Som vi äntligen kan inkludera alla i våra planer.
Det är galet vad jag längtar till Bröllopet. Det kommer bli en av de mest magiska dagarna i vårt gemensamma liv och jag bara vet att stämningen kommer vara magisk och att alla kommer ha kul! Det kommer finnas underhållning nog för att alla ska skratta sig mätta och med i alla fall mina vänner går man aldrig säker. Låt oss bara säga att det kommer bli en minnesvärd kväll! ;)
 
När jag ändå skriver om våra älskade kort (vi (höhö jag) behandlar dem som små barn) kan jag ju passa på och uppdatera er lite mer om bröllopet.
 
Vi har än så länge bokat:
  • Kyrka
  • Festlokal
  • Mat och dryck
  • Tårta
  • Fotograf
  • Musikunderhållning
 
Det som står på tur att boka är hotell, bröllopsresan och transport mellan kyrka och lokalen. 
Känns ändå riktigt bra än så länge, har inte fått panik än i alla fall, haha! 
 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg kommer snart resan upp till Årjäng också. Då hoppas jag verkligen att jag hittar min drömklänning. Hade varit väldigt kul såklart men även en väldig lättnad att kunna bocka av klänningen från listan. Håll alla tummar ni har! 
 
Åh, nu vill jag bara att alla ska få sina kort och börja längta lika mycket till bröllopet som vi gör. Vet att det troligen kommer bli lite ändringar i gästlistan (troligen kommer inte alla kunna komma) men än så länge hoppas jag på att alla vi bjudit kan komma. Håller alla mina tummar! 
Nu däremot ska vi äta lite här hemma, hoppas er kväll blir mysig, Puss! X
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0