- . S A V I N G . T H E . D A T E . -

 
Hej på er fina läsare! 
Tänkte bara kika in och skriva lite kort om tiden efter våra
Save the date - kort gick ut. Herregud vilket mottagande vi fått!
Det kanske alltid är så när man bjuder in till bröllop men jag måste ändå säga att man verkligen känt kärleken från alla. Det är så himla roligt att se att människor längtar lika mycket som vi. 
 
Om jag bara ser till mig så har jag fått så fina meddelanden, samtal, snaps och självklart i person och mer kommer det in! 
Jag har tagit printscreen (som ni ser) på nästan alla snaps jag fått som har med korten och göra och det är så kul att få dem. Tack, tack, tack!! 
 
Kommer inte ihåg om jag nämnt detta tidigare men vi har ju valt att hålla datumet lite hemligt. Det är därför det är censurerat på alla bilder osv.
Ni som vet datumet behöver därför inte sprida det vidare eller publicera det på olika sociala medier.
Än så länge har ingen gjort det och så hoppas vi det fortsätter. 
 
En annan sak som verkar förvirra människor är det här med vem som är bjuden. Kan ju ta det här när jag ändå skriver. 
Endast de som står skrivna på dels kuvertet och dels på det medföljande pappret är bjudna. INGEN ANNAN. 
Står det: "Pelle Svensson" så är det endast Pelle som är bjuden. Står det "Pelle och Anna" så är båda bjudna.
 
Detta är något som jag trott varit självklart men då vissa gäster har påpekat detta så väljer jag att förtydliga det här. 
 
Vi har även valt att inte ha några barn (förutom J:s syskonbarn) på bröllopet så har ni det och funderar på om de också är bjudna så är det tyvärr ett nej. 
 
När jag ändå skriver om korten igen kan jag ju upprepa mig och skriva att alla som är bjudna till Bröllopet får ju ett save the date kort men endast de som är bjudna till både vigseln och festen får en inbjudan. Inbjudan kommer liiite längre fram också så ingen behöver få panik över att brevlådan gapar tomt nu, haha.  
 
Hade egentligen inte så mycket mer att skriva just nu, ville mest kika in och tacka för all fin respons. Förutom lite irritationsmoment känns det än så länge väldigt bra och vi hoppas att alla som är bjudna kan komma och fira med oss. 
 
Hoppas ni får en fortsatt fin dag. Allt det bästa är ni värda, glöm aldrig det♥
 X
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0