- . S P A . T I M E . -

 
Godmorgon fina läsare, 
Hur skönt är det inte att det är helg? Jag måste säga att den här veckan har känts sååå lång. Blir väl alltid så när man kommer tillbaka från semestern. Första veckan känns alltid lång. 
 
Igår firade jag och J ett år tillsammans som ni kanske såg i mitt förra inlägg. Vi hade en så himla mysig dag där vi efter jobbet åkte till Aroma Spa för deras FredagsLYX- paket (spa + middag). Så himla mysigt! För er som inte har varit där kan jag verkligen rekommendera det, riktigt god hemlagad mat och  en väldigt mysig stämning. Igår var det kanske tre andra par där så det var verkligen ingen trängsel, så skönt! Måste också ge massor av plus i kanten för deras anställde Lovisa, vilken pärla! 
 
Efter spa:t gick vi förbi ICA och köpte med oss godis och åkte hem och la oss framför tvn och kikade på film. Så himla mysigt och en perfekt årsdag! 
 
Idag är det grått och tråkigt ute. Vi har faktiskt inga planer så vi får se vad vi hittar på. Hela veckan som varit har de varit här och tapetserat så nu när vi har lägenhet för oss själva är det ganska gott och bara vara hemma också. 
 
Nu är lägenheten så gott som klar också. De nya tapeterna blev riktigt fina så nu känns det verkligen som vår lägenhet. 
 
Idag ska jag också börja rensa ut min garderob. Ska till Uddevalla nästa vecka och hämta resten av mina kläder, skor osv. Så i slutet på nästa vecka kommer bloppisen upp. Yaay! 
Ha en toppen helg nu finisar, puss♥
X
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0