S Ä L J E S : G A R D E R O B S R E N S N I N G .

 
Hej finisar!
Hoppas ni har en bra lördag. Själv njuter man till tusen för efter imorgon är semestern slut. Känns både bra och lite tråkigt. Tiden gick så himla fort och allt man ville hinna med på semestern fanns det inte tid för tyvärr menmen! 
 
Detta inlägg tänkte jag dedikera till något jag tänkt på länge. Jag tror det är dags att rensa garderoben! För er som följt mig ett tag är det ingen nyhet att jag har gaaaanska många skor och även en hel del kläder. Kläder är jag ganska bra på att rensa med jämna mellanrum men inte mina skor. Men nu känns det äntligen som det är dags! 
 
Vet inte hur jag ska göra det på bästa sätt dock. Jag hatar asså verkligen HATAR att sälja saker. Sålde precis min iphone 7 plus och efter många idioter hittade jag tillsist en person med vett i skallen som det även kändes bra att lämna över luren till. Detta gör alltså att jag inte är jätte sugen på att lägga ut skor, kläder, väskor osv på säljsidor på Facebook och likanande.
Tror det kommer bli så att jag lägger ut det på bloggen, old school bloppis liksom, haha. 
 
För er som kanske blev lite intresserade så kan det vara bra att veta detta:
 
  • Priserna kommer börja från 50kr (priset beror på varan) 
 
  • Skostorlekarna ligger mellan 37-39. Vissa skor är aldrig använda och vissa har prislappen kvar
 
  • Klädstorlekarna är mellan XS-M, någon enstaka L kan finnas också. Många av kläderna är oanvända med prislapparna kvar. 
 
  • Kommer sälja bland annat: linnen, kjolar, klänningar, tröjor, shorts, byxor. De skor som säljs är framförallt partyskor. Några väskor kommer även säljas. 
 
Så ser det ut just nu men tror även att inredning, smycken och håraccessoarer kommer finnas till salu. 
 
Hoppas ni tycker detta verkar roligt och intressant. Återkommer när jag rensat ut allt som ska säljas. Nu ska jag vänta på att J blir klar med kladdkakan och sen ska det mysas med film och gottegott,
Ta hand om er, Puss! X
 
 
//Gammal bild, det är myyyycket fler skor nu, hihi //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0