A . D a y . B y . T h e . S e a

//Middagen på Hjalmars //
 
Hej kära läsare,
Hur mår ni? Jag mår bara fint. Igår tog jag bort mina nagelförlängningar så nu kan jag äntligen skriva igen. Så skönt! Får ju perioder där jag både måste ha förlängningar och perioder då jag spyr på dem och måste ta bort dem. Jag är i en sån period nu, haha. 
 
Jag tänkte mest bara kika in och säga hej. Har egentligen inget speciellt att berätta utan tänkte bara skriva lite om förra veckan då jag var långledig torsdag- söndag. 
 
torsdagen (nationaldagen) åkte vi upp till Hamburgsund och lämnade av en brudtärnepresent till Linn. Blev så glad över att hon blev så glad.
Ska även skriva ett separat inlägg om presenterna tänkte jag men detta kommer efter fredag i alla fall då den sista brudtärnan får sin present då. Sen åt vi lite på Hjalmars och tog varsin glass och promenerade vid vattnet. Så mysig dag! 
// Utsikten från Hjalmars //
 
lördagen sen åkte jag till Göteborg för att äntligen få umgås med både Linn och Jossan, blev god mat och mindre god efterrätt på Lilla London och sen bio där vi kollade på Rocketman. Filmen var sådär, inget jag fastnade för men uppskattar alltid biografier.
 
//Den mindre goda efterrätten på Lilla London //
 
 
I söndags hade vi månadsdag. Vi får ju säga så tills att vi firar ett år vilket är väldigt snart. Nämner det ofta här och vi säger det båda två till varandra ofta: vi är så tacksamma att vi har varandra. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort utan honom. Han förbättrar mitt liv på alla sätt. Att jag ska få gifta mig med honom och leva resten av mitt liv med honom är overkligt. En dröm jag inte vill vakna från!
 
 
Vi valde att spendera vår dag på Kolmården. Det är en av mina absoluta favorit platser och det var så kul att ta med J dit och visa honom allting. 
 
Nu däremot ska vi strax gå och lägga oss. Ta hand om er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0