W i l l . y o u . b e . m y . b r i d e s m a i d ?

 
Hej fina läsare! 
Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej. Har haft huvudvärk de senaste 5 dagarna så det är lite segt, hoppas verkligen att det blir bättre snart. Vet inte om det kanske beror på väderomslag? Aja! 
 
Nu kommer i alla fall inlägget som jag väntat på. Brudtärnepresenterna
Många har blivit förvånade över att jag gett mina brudtärnor varsina presenter men detta är alltså något som är ganska vanligt i USA. Jag har hakat på den trenden för jag tycker det är fint och även för jag är så glad och tacksam över att ha mina fina tjejer med min under hela den här resan! 
Vill ni kolla själva så kan ni bara skriva in "will you be my bridesmaid, maid of honor" osv på google så kommer det upp massor! Jag kollade några sidor för att kanske beställa färdiga presenter men det slutade med att jag gjorde dem själv. Blir finast och mer personligt då. 
 
Jag valde att köpa 3 smycken till mina tre brudtärnor från LILY AND ROSE. Hur de ser ut kommer jag inte visa då det är privat men kan avslöja att de kommer passa jätte bra till klänningarna ;) 
Jag byggde presenten kring detta och valde sedan att lägga till ett doftljus, en liten flaska bubbel och sen ett kort som jag skrivit själv. Ett individuellt för varje tärna såklart. Känner ju alla på olika sätt och det var viktigt för mig att få med det. På baksidan skrev jag även "will you be my maid of honor" eller "will you be my bridesmaid". 
 
Kan ju presentera mina brudtärnor också! 
 
__Maid of honor__
 
Pernilla! Henne ringde jag på lunchrasten i stress när jag bokat tid för att prova brudklänningar. Berättade för henne att jag tyckte det var jätte jobbigt att fråga då det nästan var samma nervositet som att fråga chans. Haha! Hon svarade i alla fall ja vilket jag är så himla glad för. 
Pernilla lärde jag ju känna när jag studerade i Varberg. För båda var utbildningen ingenting men vänskapen var defintivt värt allt! Tråkigt nog syns vi nästan aldrig men när vi gör det är det som ingen tid alls passerat. Finaste vännen man kan ha ♥
 
__ Bridesmaid __
 
Linn! Linn ringde jag också och frågade om hon ville bli min brudtärna och även där var jag så nervös. Vet inte vad det är med mig, haha. Linn är ju en av mina äldsta vänner och någon som alltid finns där och som jag inte skulle kunna gifta mig utan att ha brevid mig. Som tur är sa hon ja utan att tveka. Finis♥
 
__ Bridesmaid__
 
Moa! 
Moa var ett självklart val för mig då det är en en vän jag haft sen vi var tolv år gamla. Vi har varit med om så mycket, både bra och dåligt men Moa har alltid varit en riktigt fin vän och någon som jag vet att jag alltid kan lita på. Med henne blir allting roligt och lite galet, haha. En perfekt blanding till bröllopet ;) Moa ringde jag också och frågade och trots att vi känt varandra längst så var jag mest nervös när jag frågade just henne. Tack och lov att hon sa ja! 
 
Nu måste jag tyvärr sluta skriva för nu ska vi iväg, puss på er! x
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0