. En spa helg .

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Hej på er mina fina!
Hoppas allt är bra med er. Med mig börjar det gå åt rätt håll då smärtan Ä N T L I G E N  har börjat försvinna. Skriver börjat då den kom tillbaka igår men i övrigt har det varit bra. Har röntgen på onsdag så då hoppas jag att allt ser bra ut! 

Ikväll däremot blev jag överraskad med en suprise- tripp till Göteborg och sankt Jörgens, 3 rätters och spa. 

Aldrig varit här innan men får erkänna att det bästa är sällskapet. Maten var inget att hurra för och då bytte vi ändå från fisk till kött men när man blir serverad sås som smakar som vispad brunsås då får man inte mycket plus från mig. 

Spat var sådär, hade förväntat mig mer men imorgon har vi behandling så det kanske höjer hela betyget! :)

Vet inte varför men den här helgen har varit extra efterlängtad. Känner mig tömd på energi, smärtan har såklart tagit sin beskärda del men också mycket annat. Well, well, så kan det vara. 

Tror att lite hotellfrukost kommer göra mig gott ;) 

Nu däremot ska jag lägga mig till rätta i hotellsängen, njuta av fanta och jordgubbar och njuta av kvällen med J. 

Hoppas er kväll är toppen! ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0