M a r s . 2 0 1 8 .

Godkväll på er mina fina läsare, vill först och främst bara skriva att jag är sjukt trött, fick gå upp tidigt idag för att hinna till sjukhuset för röntgen, jobb och efter jobbet var vi några som gick och såg Captain Marvel på bio, riktigt mysigt och faktiskt en bra film också! 
 
Min trötthet har i alla fall resulterat i att min bloggfantasi är låg så tänkte jag skulle köra en liten flashback till mars 2018 och se vad jag hittade på då :)
 
 
Tränade jätte mycket i mars förra året. Omkring 5-6 dagar i veckan. Himla smidigt när man bodde fem minuter från gymmet också. Var inte helt otippat att hitta mig på gymmet vid 12 på natten liksom. 
 
 
I vanlig ordning hängde man mycket på vinci och käkade massa god mat. Här med Åke och Johan. Älskar att umgås med mina favoriter och ännu mer nu när vi inte jobbar ihop mer. 
 
 
 
Skrev massor med Louise som bodde på Mallorca och planerade för när jag och Johan skulle komma och hälsa på i april. Galet hur fort tiden går egentligen ! 
 
 
Gosade massor med Cairo, mattes lilla älskling❤ Här är han bara 8 månader gammal. Kan ju tilläggas att han var en PAIN IN THE ASS under den här tiden då han var hyper. THANK GOD att han blivit bättre. 
 
 
 
Var en del på basket under mars förra året. Något jag fortfarande tycker är kul! Jag som aldrig gillat någon annan sport än hockey, haha. 
 
 
 
Jaa, mars månad var vädligt lugn inser jag när jag går igenom mina arkiv. Ändå kul att se vad man hittade på. Som jag skrev längre upp, tiden försvinner iväg. Gör troligen fler såna här blogginlägg, nu däremot är det snart dags för sen kvällsmat och sen sova. BYE! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0