. S a m b o s .

(null)
(null)
(null)

Hej igen finisar! 
Först och främst vill jag tacka för all fin respons jag fått efter mitt senaste inlägg. Värmer jätte mycket♥️ 

Tyvärr mår jag inte sådär jätte mycket bättre. Gör fortfarande ganska ont och jag går på smärtstillande för att kunna leva normalt (haha lät väldigt dramatiskt ). 

Idag kom i alla fall kallelsen för röntgen vilket tyvärr är i slutet på mars men bättre än inget! 

Nog om allt det tråkiga. 
Idag har faktiskt varit en väldigt rolig dag också. För idag skrev vi Ä N T L I G E N kontrakt på vår nya lägenhet!! Känns så bra och ganska läskigt...

1 maj flyttar vi tvärs över gatan till större och jag tror inte det går en dag utan att vi pratar om hur mycket vi längtar. Jag hoppas bara Cairo kommer att trivas också, mattes lilla älskling♥️ 
Vi insåg att tiden kommer gå fort så vi kommer troligen börja packa redan i helgen, galet! 

Lovar att visa bilder på lägenheten när vi kommit iordning, den är så fin. 

Eftersom jag mått dåligt och det betytt att J fått göra mer här hemma och självklart för att vi måste fira att vi blir sambos på riktigt, så bjöd jag J på Vinci. Så gott. 

Min matlust de senaste dagarna har inte varit på topp, troligen för att smärtan tar bort alla andra känslor. Däremot slukade jag min Bruchetta och lyckades få i mig lite mer än hälften av pastan. Känns väldigt skönt! 

Nu ska vi strax käka lite nybakad kladdkaka och kolla på film, hoppas ni får en toppen kväll! 
Allt det bästa förtjänar ni finisar ♥️

Aa juste! 
Då jag fått det påpekat tänkte jag ta upp en sak. Johan och J är inte samma person, haha. 
Johan är min kompis som jag umgås mycket med och J är min pojkvän som jag också umgås med en del, no biggy ;). Men det är inte samma person. Kanske inte så lätt om man inte vet hur det ligger till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0