S p a . H e l g . G ö t e b o r g .


(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Hej fina läsare, asså vilken helg jag haft! Spenderade ju helgen i Göteborg från fredag till lördag och sen även lite idag. Vilket var väldigt roligt faktiskt! För er som inte har koll så gillar jag verkligen inte Göteborg utan ser det mest som ett tvingat mål att besöka om man inte tycker Borås utbud håller (vilket är ofta). 

Anyway!
Denna gången blev det ett besök på Gothia Towers upperhouse för mig och Linn. Ingen av oss hade bott på upperhouse innan så var roligt att göra det ihop för första gången :) 
Upperhouse är 5stjärnigt men ingen av oss fattade nog det och vi vart väldigt förvånade över all pamp, haha. 
Vi började helgen med spa vilket var väldigt mysigt. Utomhuspoolen var överlägset bäst. Utsikten riktigt fin och lagom med människor. Något jag tyckte var ett minus var att det inte fanns en bubbelpool. Det var helt klart värt att betala för att bo på upperhouse i allafall, allting ingick och det kändes lyxigt och riktigt genomtänkt. 
De vinner däremot inga priser hos mig för sitt spa. Jag berättade det för Linn att jag är väldigt kräsen med spa:n och detta var bra men inte bäst. 
Lovar att berätta när jag hittar det som är överlägset, haha. 

Rummen var också väldigt fina, stora och rymliga. Vi hade både badkar och dusch i badrummet vilket är ett stort plus för mig! 
Utsikten var också riktigt bra. Vackert på kvällen när alla ljusen tänds. 

Vi åt däremot inte middag på hotellet utan käkade på Lilla London. Båda älskar planka så var ett ganska givet besök. 

På lördagen käkade vi frukost, checkade ut och sen gick jag till Louise och fixade till formen på mina naglar. Nu är de perfekta! Sen åkte jag hem. 
Idag har jag varit sjukligt trött, skyller på att klockan ställdes fram en timme. Men med vackert väder bestämde J och jag oss för att åka till Göteborg och promenera på stan. Resulterade i en ny mascara och ett par nya jeans för mig. Love it!

Nu däremot måste jag sova. Ny vecka imorgon. Spännande :)

Puss på er ! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0