April . 2018

Heej! Då den nya lägenheten är kaos och jag tänkte jag skulle skriva mer om den när allt kommit på plats så passar jag på och skriva ytterligare ett månads-inlägg och tar er tillbaka till min aprilmånad förra året :) 
 

(null)
 
// I april förra året åkte jag och Johan på vår första utlandsresa ihop. Vi drog en kortis till Mallorca för att hälsa på Louise som bodde där då! Så mysigt //
 
(null)
 
// Medan Louise jobbade till 17.00 varje dag så passade vi på att göra lite sightsing och käka god mat. Palma är så fint! Sen att det finns Primark att gå loss i är inte heller helt fel!// 
 
(null)
 
// Vi bodde en liten bit utanför Palma i ett väldigt mysigt litet område och hotellet var konstigt men fint, haha. Perfekt när man kom med bil i alla fall! //
 
(null)
 
// Och påtal om bil, i april kom min nya bil!!!  Efter fyra månader av väntan och fan va fin han är, älskade Harald! Fortfarande så nöjd //
 
(null)
 
// I april hade jag också min första intervju för jobb på Pulsen Omsorg. Helt ovetandes om att jag skulle jobba där ett år senare. Galet va livet överraskar en! //
 
(null)
 
// Precis som i mars tränade jag mycket! Önskar att det fortfarande hängde i men prioriterar annat nu. Men i sommar kommer jag försöka ut och springa på Kransmossen igen. Typ det bästa från förra sommaren! //
 
(null)
 
// Hade en ny frilla som jag ÄLSKADE! Var super kär i min gardinlugg och mina orangea öronhängen. Hade de jämt!  Dör för den här bilden och funderar verkligen på att skaffa den där luggen igen, mumma!! // 
 
 
 
Överlag hände det mycket i april förra året. Även om april i år slog förra året med hästlängder. Kommer bli så spännande att göra ett "april 2019" inlägg nästa år och se hur livet ser ut då i jämförelse med nu. Sambo är ju avklarat, haha. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0