| f ö r l o v n i n g --- b r ö l l o p |

 
Hej alla läsarna,
tack så hemskt mycket för alla grattis och lyckoönskningar som jag/ vi fått ta emot senaste veckan! Har fullkommit överrösts via meddelanden, kommentarer, samtal och självklart i person. Vi uppskattar det jätte mycket! Den här första tiden som förlovade har gått väldigt fort. Tror vi fortfarande är chockade och inte riktigt fattat att vi verkligen är förlovade och att vi ska gifta oss. Det är så galet men också så efterlängtat och roligt! 
Idag kom även min riktiga ring eller vad man ska säga. Första ringen var nämligen alldeles för stor men nu sitter den perfekt. Så skönt.
 
Jaa hörrni, känner att min blogg tar en helt ny vändning nästan. Från matbilder till bröllop. Hoppas ni inte blir för besvikna, haha. Självklart kommer mycket framåt handla om just bröllopet så för er som inte är så intresserade ger jag er möjligheten att sluta läsa nu :) 
 
 
Det är komiskt hur lugn och sansad man trodde man skulle vara innan och att man typ skrattade åt personer som vart helt uppslukade av planering för ett bröllop och att man nu är en sån person själv. Attans! Men mycket av min uppslukenhet (haha vilket ord?) har och göra med de viktigaste sakerna inför bröllopet. Hitta lokalen, hoppas att det finns plats under sommaren, tänka på logi och självklart klänningen. Ni får tycka vad ni vill men jag har alltid velat ha en riktigt fin bröllopsklänning så jag ser mycket fram emot provningen. Kommer bli så kul!! 
 
Tänkte även passa på och nämna lite "bra och veta" saker för er. 
 
#1 Jag kommer inte säga exakt datum när bröllopet sker. Detta är för att jag ser det som något extremt privat och för att försöka försäkra mig om att endast bjudna gäster dyker upp. 
 
#2 Jag kommer inte nämna vilka som är bjudna utan de som får en inbjudan vet. 
 
#3 Bilder som har med bröllopet och göra kommer (möjligen) publiceras på bloggen. Själva bröllopet i sig kommer det inte komma upp bilder ifrån som jag känner just nu. 
 
#4 Jag ber alla ödmjukast att vänta på "save the date" korten och inte bjuda in sig själva. Detta är något vi båda tycker är jätte jobbigt då inte alla kommer bli bjudna och även om det är självklart för dig att du borde få komma så ligger beslutet hos oss. Fråga hellre än att anta.
 
 

Ska även försöka att inte skriva endast om bröllopet och så utan försöka blanda lite. Förstår att det kanske inte är jätte kul att läsa om det hela tiden, eller? 
 
Nu däremot så ska jag och min fästman (AAAAH) käka lite sen middag och sen kika lite film. Hoppas ni har en toppen kväll, puss på er! X
 
 
 
//Från när vi kollade in Tjolöholms slott som potentiell plats för bröllopet // 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0