V I . Ä R . F Ö R L O V A D E !!

 
Hej fina läsare, 
jaa som ni förstår av bilderna så har ju något väldigt stort hänt. Det är knappt att jag kan skriva detta för det är knappt att jag förstått vad som hänt själv. Men något har definitivt hänt.
Jag och J har FÖRLOVAT OSS!!!!
Gud ni förstår inte hur surrealistiskt det är att skriva det. Men hur surrealistiskt jag än tycker det är så gick J ner på ett knä och frågade om jag ville gifta mig med honom och jag sa självklart JA!
Ni förstår inte hur lycklig jag är just nu. Chockad men lycklig. Trots att det gått lite tid när jag skriver detta så är jag fortfarande i en kärleks-chock. Det är galet hörrni men det känns så rätt. Jag kan som jag skrev knappt fatta vad som hänt. Liksom ska jag få gifta mig med min bästa vän? mannen i mina drömmar, världens finaste?
Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är över det. 
 
Enda sedan det blev vi två så har jag vetat att den här kärleken inte är som andras, den är utöver det vanliga, en gång i livet, omskakande och i brist på bättre ord: great.
 
Det går inte en dag utan att jag känner en enorm tacksamhet att jag får leva mitt liv med mitt livs kärlek. Och att vi nu ska leva resten av våra liv ihop och bygga ett fortsatt liv, herregud vad jag längtar!  
 
Det faktum att vi nu planerar vårt bröllop känns så sjukt. Liksom att det är v-å-r-t bröllop vi planerar och att det är vi som ska planera allt, fatta alla beslut och tillsist stå där framför alla nära och kära och fira denna speciella dag. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar tills nästa år
 
Att oavsett vad så ska vi vara tillsammans. I medvind och i motvind. Kan inte säga det nog, guu va jag längtar till allt vad livet har att erbjuda oss❤ 
 
Jag är lycklig kära läsare, utifall någon missade det X
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0