- . S U N D A Y . M O O D . -

 
Hej på er!
Hoppas ni haft en fin helg. Jag har haft en lugn och skön helg faktiskt. Har ju varit galet förkyld sen i tisdags (hemma från jobbet osv) så behövde verkligen vila upp mig. Nu är jag ganska redo att köra ytterligare en vecka med jobb. 
 
Har ingen speciell tanke med det här inlägget utan ville mest titta in och säga hej. Mitt i stormen och allt. Asså jäklar vad det blåser?! Får ju en verkligen att inte vilja göra annat än att ligga och kolla film i soffan. 
Påtal om film hörrni. Jag har ju verkligen varit så sugen på att se filmen "Ready or not", fråga inte varför. Tyckte trailern verkade spännande och sen var det ju verkligen bara en bonus att Adam Brody (Seth Cohen) var med. Tonårs- crushen, haha. 
 
Anyway, vi kollade på den igår och asså eeeeh vad var det för film? Skräck stod det men det var en blandning av humor och thriller? Helt sjuk och också ganska bra. Se själva! Jag är glad att jag vågade se den i alla fall. Jag brukar vara så himla chicken när det kommer till skräck, även om det inte riktigt var det dåra. 
 
Har också hunnit både sortera och rensa mitt smyckesskrin och stöka till det igen men asså vilken samling jag har nu. Syns det att jag älskar guld? 
 
 
 
Annars då? 
Känner att jag börjat få lite mer energi än innan. Kan det bero på att det börjar bli ljusare? Det resulterar i alla fall i massa roliga planer med kompisar.  Tjejkvällar vilket kommer resultera i utekvällar är på ingång. Herregud minns inte ens när jag var ute sist... Dricker knappt alkohol längre vilket jag gjorde när jag var ute sist, så kommer bli intressant att gå ut nykter. 
 
Åh på tal om något helt annat, måste lägga upp en bild på Cairo, titta så fin han är och vilken naturlig modell. Mattes älskling ♥
 
 
Nu ska jag äta lite kladdkaka och se klart på Les Misérables. Puss på er! X
 
 
// Bild från i fredags, fortfarande sjuk men fasiken va smink kan fixa va //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0