- . kladdkakesmet & big bang theory . -

 
Hej på er fina läsare, 
får jag bara börja med att säga: var tog sommaren vägen? Det är så himla mörkt ute just nu. Nu kommer man liksom till den perioden på året där det är mörkt när man vaknar och mörkt när man slutat jobbet. Eller vi är inte riktigt där ännu men vi är alldeles för nära nu. Aja!
 
Vad hittar ni på denna kväll då? 
Jag sitter och käkar kladdkakesmet och kikar Big bang theory med Josef. Detta kanske låter lite äckligt men fan va jag älskar smeten! Förstår helt de som sätter i sig en bunke själva. Har dock aldrig gjort det själv 😉
 
Hade hoppats på att det skulle vara bra väder hela veckan men det har tyvärr regnat idag. Annars hade jag tänkt ta en runda på Kransmossen efter jobbet men kände inte för att göra det i regnet. Kanske blir en tur till gymmet istället. Känner dock att kladdkakan lockar mer... 
 
Annars då? 
Resten av veckan är ganska busy, på fredag är det födelsedagsfirande med finaste tjejerna och i helgen kommer mina föräldrar ner och ska fira mig. Är det bara jag som inte vet hur man ska känna kring sin födelsedag längre? Liksom, när man var liten var det ju en så himla stor sak och man firade mer än gärna och jag kunde planera långt i förväg. Det gjorde jag dock detta året men de planerna fick jag ställa in pågrund av corona. Sjukt trist, hoppas på att kunna genomföra dem nästa år. 
 
Allt jag vet om själva dagen är att jag är ledig från jobbet. Ändå lite kul att jag alltid har lyckats vara ledig på min födelsedag. Funderar på att unna mig lite spa och manikyr innan Josef slutar jobbet sen vet jag inte vad som händer. 
 
Påtal om något helt annat, 
nu är alla tackkorten klara att skickas och de första går ut redan imorgon. Är så jäkla nöjd med dem! Sitter och tittar på vårt exemplar varje dag när jag jobbar. 
 
Nu däremot ska jag käka lite kladdkaka och kika på en film. X
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0