- . m a r i a . 2 8 . 2 8 . -

 
 
God morgon kära läsare,
idag är det lördag, hur mår ni idag? Hoppas ni mår toppen och att ni myser riktigt ordentligt denna gråa lördag. Jag själv mår som jag förtjänar idag.
 
Igår hade jag mitt firande av min födelsedag med världens härligaste gäng med tjejer. Vi började med lite drinkar och mat på Pinchos och sen fortsatte vi hemma hos mig med lite härligt tjejsnack och fler drinkar och bubbel. Herregud, har inte druckit på länge så man kan ju säga att man mår som man förtjänar nu 🙃. Men vi hade såå kul! Tror inte jag har skrattat så mycket på länge! 
 
Passade på och invigde mina nya ögon igår också, haha fy vad det lät mindre trevligt. Jag har länge tänkt på och köpa färglinser för att se hur jag hade sett ut i andra ögonfärger så jag klickade hem gröna linser från SWATI. Asså jag fick en liten chock när jag såg mig själv först men sen vart jag riktigt nöjd. Ett tag kändes det som jag aldrig skulle vilja byta tillbaka men jag gillar mina mörka ögon så när jag tog ut dem igår så kändes det lite skönt. 
 
Det var många som trodde det var ett filter men det var alltså linser. Jag hade färgen Jade om det är någon som är sugen på att klicka hem ett par själv. 
 
Nä men jag hade super roligt igår och vilka vänner jag har! Jag är så tacksam♥ Jag och Linn "kom på" det klyftiga att jag fyller 28 den 28e oktober vilket blir 28 28 och är man lite lullig eller full för den delen blir det mer shotta shotta. Som tur är så var detta inte temat för kvällen. 
 
Idag blir det lugnare. Mina föräldrar kommer hit och ska fira mig så vi ska äta lite tårta och bullar och visa den nya lägenheten. Herregud va många lägenheter mina föräldrar har kommit och kollat på. Allt från rum på 16kvm till en stor lägenhet på 80kvm. Jag känner på mig att denna kommer vara deras favorit även om de blev lite heartbroken över att vi flyttade från vår förra. Sen kommer de även för att pussa och leka med Cairo. De blir så glada när vi kommer på besök eller de kommer hit och får träffa honom. 
 
Nu däremot ska jag fortsätta städa upp lite här efter igår och börja försöka ta mig samman. Alkohol är skit. Kom ihåg det!
Tog precis av mig en ögonmask som skulle pigga upp, vi hoppas det fungerar, haha!
Puss på er X
 
 
//1. Linser ger mig ett helt nytt utseende 2. Rosa bubbel 3. Suddig bild från Pinchos //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0