- . T G I F . -

 
Hej på er!
Här kommer ett super snabbt blogginlägg från mig. 
Saknar fasiken att blogga, att skriva. Tänkte på det häromdagen när jag var ute och tränade.
Vad hände med Maria som satt och skrev massa dikter och poesi?
Har faktiskt massa saker på telefonen, vissa saker jag är riktigt nöjd med och annat som jag bara skrivit i farten.
Samtidigt har jag funderat på att sluta blogga... 
 
Kan inte fatta att jag bloggat sen typ 2009. Det är fasiken länge! Så pinsamt när man läser vad man skrev då. Vill ni kika in min gamla blogg kan ni klicka er in er HÄR. Jag tar dock inte ansvar för det som står där, haha. Är faktiskt ganska stolt att jag gjort hela designen själv och så, men det var innan man hade bra koll på responsivitet så kolla inte i telefonen. 
 
Fredag idag, tack och lov! 
Har absolut inga planer för helgen vilket är skönt. Oktober kommer annars bli en ganska upptagen månad. Fyller ju år och allt *angel face*. 
 
Nästa fredag ska jag Ä N T L I G E N få träff Linn igen, vi har inte setts sen bröllopet och vi har massor att ta ikapp. 
 
Fredagen efter det blir det lite firande med kompisar då jag fyller år. På lördagen där kommer mina föräldrar ner och firar och sen veckan efter fyller jag och år då har Josef planerat något. Fullt upp! 
 
November blir som tur är lite lugnare men vi har Thanksgiving och se fram emot. Älskar den traditionen och det är så mysigt och samlas och äta, skratta och mysa. 
 
Påtal om mysa så ska vi käka lite burgare och kolla film.
Vad gör ni denna fredagskväll?
Ta hand om er i alla fall. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0