- . T h e . L a t e s t . 5 . -

 
Hej ! 
Är det inte komiskt att så fort jag får in tanken i huvudet att jag vill sluta blogga så kommer blogglusten tillbaka? Känns som det händer varje gång. 
 
Idag är det söndag och helgen börjar (alldeles för fort) gå mot sitt slut. Här hemma har det ätits frukost/brunch och tvättats. Det har regnat under morgonen och förmiddagen så det har inte varit någon hets med att göra något. Nu ska det strax börja städas så lägenheten kan börja kännas lite fräsch igen. Tror ni jag längtar tills soffan kommer? ÖH JAAA! Vi är inne på vecka 4 nu och leveranstiden är mellan 4-8. Hoppas på den hinner komma innan 23e oktober. 
 
Men till dagens ämne, tänkte jag skulle uppdatera er lite från min kamerarulle. Lägger upp fem bilder som är några av de senaste och så uppdaterar jag er lite om vad som händer i mitt liv just nu. Kul? :) 
 
 
- . 1 . - 
Efter en vecka av förkylning så kunde jag Ä N T L I G E N träffa en av mina favorit gummor igen, Katarina. Självklart firades det med ett besök till Pinchos för lite goda drinkar och gött snack. Älskar att vi kan prata om precis allting. Såna vänner är de bästa! Hoppas såå att hon kan följa med till stugan vi hyrt under nyår (Mer om det längre fram)♥
 
 
- . 2 . - 
 
 En av sakerna jag verkligen älskar med att arbeta hemifrån är att jag får spendera mer tid med den personen jag älskar mest i hela världen, Cairo. Han är väldigt mammig och vi har alltid haft ett speciellt band så det är mysigt och få den egentiden med honom under dagarna.
Han är dock gärna med på mina möten, haha. 
Var på kontoret i torsdags och jag märke direkt när jag kom hem att han saknat mig. Vi får se hur det blir när vi går tillbaka 100%, han kanske blir helt förstörd? Nej fy vilken tanke. Har i alla fall hundratals bilder på Cairo i min telefon men denna tyckte jag var så söt! Lätt att koncentera sig när man har en sån här sötis som ligger och kollar på en. Eh nej! 
 
 
- . 3 . - 
Påtal om kontoret så bestämde jag och Zoe att vi skulle åka in till kontoret i torsdags och jobba. Super kul och träffa henne igen och ta ikapp. Mycket som hänt under en sommar och ja halvvägs in i hösten. Vi åt lunch på Viskan. Burgaren var inge vidare men sällskapet var toppen! Är så himla kul att vi snart kommer jobba mer ihop också, då blir det definitivt fler luncher som denna.
 
 
- . 4 . - 
I onsdags slutade jag vid 16.00 istället för 17.00 då jag skulle fika med vänner men då det blev ändrade planer så passade jag på och gå ut och träna lite i min ensamhet, haha depp? Nä men det var så himla skönt och röra på sig, lyssna på musik och bara rensa tankarna. Är det förresten bara jag som undrar vad folk tänker på när de skriver så. Liksom vad rensar du? Vad tänker du på? osv. Nyfiken! Jag tränar alltid på Kransmossen, så himla bra spår och denna dagen var det knappt någon ute vilket var så skönt. 
 
 
- . 5 . - 
Asså jag Ä L S K A R vårt nya matbord. Så himla snyggt! Fick många kommentarer om det när jag la ut en bild på det på Facebook och det kommer från Mio. Vi hade sån himla tur att vi hittade det i butik ena dagen och såg att det var 6-7 veckors leveranstid (hej soffan! *suck*) och sen dagen efter gick jag in och kollade på mio.se och då fanns det helt plötsligt ett i lager i Borås. Köpte det snabbt och så kunde vi åka och hämta det senare på kvällen. Vi fick även sålt vårt gamla samma kväll. Älskar när livet bara löser sig :)
 

Nu ska jag dock börja städa. Det har börjat mörkna lite (hej hösten) och regnar igen så jag får nog släppa min tanke på att dra ut och träna igen. Men kanske drar till gymmet senare, vi får se! Ta hand om er så hörs vi snart igen. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback