- . y o u t u b e & s o l s k e n . -

 
Hej på er i detta fina januariväder! 
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av helgen. 
 
Jag har Ä N T L I G E N bestämt mig hörrni,
jag ska nog fasiken börja med youtube!! 
 
Jag vet att vissa kanske bara, eeeh what? Men jag är riktigt pepp faktiskt. Om jag ska vara helt ärlig är det mest för att jag tycker det är riktigt roligt att sitta och redigera och lägga på effekter osv i premiere pro. Men sen gör jag faktiskt ganska mycket roliga saker och det kan vara kul för er att hänga med på tänker jag. Eller vad tror ni? 
 
Inte för jag kommer bli någon Bianca Ingrosso eller så. Har ju ett heltidsarbete så kommer inte kunna "vlogga" (lol att jag använde det uttrycket och lol för att jag använde lol) dagtid eller så utan det blir nog bara på helgerna. 
 
Men tror det blir mer ett komplement till min blogg. Tänkte på det nyligen faktiskt, är jag den sista som bloggar? Känns så ibland...
 
Kommer nog lägga upp lite olika längder på vloggarna också. Vissa kanske blir ca 10 min långa och några blir kanske 30min. Beror på ämnet. 
Hoppas ni tycker detta ska bli kul!
Vet inte riktigt när den första vloggen kommer upp men tror ganska snart. Tror jag kommer åka och köpa en kamera idag. Vet hur jag är och jag kan typ inte hålla mig när jag väl bestämt mig 😚
 
Blir ett kort inlägg för ska försöka ta tag i dagen här och njuta av solen. Ville mest meddela denna stora nyhet, haha. X
 
 
//Känns overkligt att se sig själv på video, why? //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0